fbpx

newsaktual

Altfel de știri

Combinații utile pentru adepții unui stil de viață sănătos

Cum să combinați produsele

Se știe că unele produse sunt benefice pentru organism, în timp ce altele nu. Cei care sunt atenți la dieta lor, încearcă să acorde preferință fructelor, legumelor, proteinelor slabe și altor alimente pe care le-am considerat utile. Dar nu toată lumea știe că o anumită combinație de produse diferite își poate înmulți beneficiile de mai multe ori.

Spanac și căpșuni


Această opțiune este ideală pentru cei care nu au fier. Spanacul conține aproximativ 3 mg de fier, dar este cel mai bine absorbit cu vitamina C, care poate fi găsită în căpșuni, lămâie, kiwi și alte fructe. Spanacul și căpșunile nu sunt cea mai banală combinație, dar merită să încercați. De exemplu, puteți face o salată ușoară adăugând puțină ricotta în ierburi și fructe de pădure și stropind totul cu suc de lămâie .

Salata și ulei vegetal

Cei obișnuiți să numere caloriile refuză adesea grăsimile sub orice formă. Se bazează pe legume crude, dar simțiți în mod regulat disconfort în stomac? Acest lucru nu este surprinzător, deoarece corpului nu-i este ușor sa digere atât de multe fibre. Dar uleiul vegetal contribuie la absorbția nutrienților. Nu trebuie să vă fie frică de grăsimile potrivite, ele sunt necesare chiar și pe cea mai strictă dietă . Dacă nu vă place uleiul, adăugați avocado în salată, conține acizi grași omega-9.

Banana și iaurt

Pentru a se absorbi mai bine calciul, trebuie combinat cu produse care conțin inulină, care acționează ca prebioticele. Această substanță este prezentă în usturoi, ceapă, anghinare, grâu, anghinare și în banane. Cea mai cunoscută și utilă combinație din această listă va fi banana și iaurtul (sau brânza ).

Ovăz și fructe de pădure


Atât făina de ovăz, cât și fructele de pădure conțin fitochimice care au proprietăți antioxidante puternice. Împreună, aceste produse oferă avantaje și mai mari. În plus, făina de ovăz cu fructe de pădure reduce glicemia și vă permite să mențineți o senzație de plenitudine pentru o lungă perioadă de timp.

Cafea și scorțișoara


Scorțișoara este cel mai bun adaos la cafeaua neagră. Acest condiment nu conține practic calorii, dar este bogat în antioxidanți. Scorțișoara accelerează procesele metabolice, iar în combinație cu cofeina este de asemenea capabilă să ardă în mod eficient grăsimea.